Resultance GmbH
  • Advanced Search
  • Guest
  • Browse
  • Books
  • Hot Books
  • Top Rated Books
  • Discover
  • Categories
  • Series
  • Authors
  • Publishers
  • Languages
  • Ratings
  • File formats
  • Shelves

Discover (Random Books)

Industriefinanzierung in Deutschland und Frankreich: Einfluß nationaler Faktoren auf die Finanzierung durch Aktien, Anleihen, Hybride und Bankkredite

Industriefinanzie[..] in Deutschland und Frankreich: Einfluß ...

Andreas H.-J. Huth

The 2024 Marketing Mastery Workbook to Mastery and Beyond - A Comprehensive Guide to Targeting, Content & Campaigns accros the B2B buyer's Journey

The 2024 Marketing Mastery Workbook to Mastery and Beyond - ...

NetLine

Ultimate ChatGPT Handbook for Enterprises: Transform the Enterprise Landscape by Leveraging AI Capabilities, Prompt Engineering, GPT Solution-Cycles of ChatGPT With Python and Java

Ultimate ChatGPT Handbook for Enterprises: Transform the Enterprise ...

Dr. Harald Gunia & Massimiliano Zattera & Karolina Galińska

ChatGPT Your Python Coach, Mastering the Essentials in 100 Prompts

ChatGPT Your Python Coach, Mastering the Essentials in 100 Prompts

Sergio Rojas-Galeano

The Professional Scrum Team: Growing and Empowering Cross-Functionality and Resiliency in a Complex World

The Professional Scrum Team: Growing and Empowering Cross-Functionality ...

Peter Götz, Uwe M. Schirmer & Kurt Bittner

Series: essentials

Digitalisierung Und Nachhaltige Entwicklung

Digitalisierung Und Nachhaltige Entwicklung

Ronald Deckert

essentials (1)

Digitalisierung Und Industrie 4.0

Digitalisierung Und Industrie 4.0

Ronald Deckert

essentials (1)

Konsumentenverhalten Im Zeitalter Der Mass Customization

Konsumentenverhalten Im Zeitalter Der Mass Customization

Anabel Ternès & Ian Towers & Marc Jerusel

essentials (1)

Konsumentenverhalten Im Zeitalter Der Digitalisierung

Konsumentenverhalten Im Zeitalter Der Digitalisierung

Anabel Ternès & Ian Towers & Marc Jerusel

essentials (1)

Corporate Social Responsibility Und Marketing

Corporate Social Responsibility Und Marketing

Marcel Stierl & Arved Lüth

essentials (1)

Verteilungen Als Grundlage Des Quantitativen Risikomanagements

Verteilungen Als Grundlage Des Quantitativen Risikomanagements

Uwe Wehrspohn & Dietmar Ernst

essentials (1)

Book Details

...